Alla inlägg under september 2007

Av Linda Källberg - 30 september 2007 20:48

Tänkte skriva lite grann om vad jag gjort i helgen :)

I fredags var jag i skolan då, hade prov och det gick mycket bättre än förväntat så det var skönt. Efter vi slutat gick jag en sväng på stan med lisa sen gick jag hem och tog mig ett bad och så. Och sen gick jag och lisa till danne. Satt där med lite folk och hade de trevligt!
I går tog jag det mest lugnt hela dagen. Sen vid sex gick jag,lisa,matilda och markus och käkade på bite line.Vi åt taco buffe, hur gott som helst. Haha vi satt där till klockan blev typ kvart över 9, vi hade hur mysigt och trevligt som helst. Markus beställde in cider till oss också :) Sen kom matildas sötpappa och hämtade oss, han skjutsade oss till timmy och där var det fest. Så vi blev där hela kvällen och sen tog vi taxi till stan. Slutade med att mamma fick komma och hämta mig för jag vågade inte gå hem själv haha jag har blivit så jävla rädd sen allt man läser om alla våldtäckter som är här i lilla sundsvall :O Men iaf vi skjutsade hem matilda och markus oxå :)
I dag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba. Haha jag och sandra fick nå fel på en tjej som också jobbar där, hon fattar ingenting av de man säger och hon gör fel hela tiden. Höll på garva ihjäl mig när sandra skällde ut hon ;)
Nu ska jag strax se på film !



Av Linda Källberg - 27 september 2007 18:07

Tog lite sovmorron i dag, var så trött i morse när klockan ringde. Orkade verkligen inte kliva upp. Sen sa matilda och malin att dom inte skulle på engelskan så då sket jag i den jag med. Sen tyckte mamma att när jag ändå hoppat över två lektioner så kan jag väl sjukanmäla mig sista lektionen också och följa med hon ut till birsta. Så jag gjorde det :P Åkte till onoff för att jag skulle köpa en ny mobil. Jag ville ha en lika dan som jag hade förut innan nån fattig jävel snodde den, men dom hade slutat att tillverka dom :O Helt sjukt jag köpte den bara för några månader sen, men men fick köpa en annan ist då. Det blev bra det med, blev en sony ericsson S500i :) Sen tjatade elin om mc donalds, så vi käkade där. Sen handlade mamma lite kläder till hon och elin. Kollade lite på bäbis kläder till lilla melwin oxå, lill plutten kommer ju snart. Och för ni som inte vet så ska jag bli moster inom bara en vecka :) Sen gick vi in på ikea, åå så mycket fint det finns. Jag hittade en säng som jag ska få! Mamma köpte en massa saker till hemmet och jag fick ett nytt täcke. Sen for vi och stor handlade en massa mat på willys. Nu är jag hemma. Ska gå upp och börja plugga snart, hur kul som helst :D haha eller så inte. Är så less, jag måste till och med skippa träningen i kväll för att jag måste plugga :|
Men men sånt är livet, i morron är det helg. Wihoo :-)


En bild på min nya mobil !

Av Linda Källberg - 26 september 2007 15:31

I dag har vi friluftsdag på skolan.

Jag, matilda och malin valde ridning. Och det betyder att man ska rida hemma på sin häst och sen lämna in ett intyg från sin förälder att man har ridit. Haha men varken jag,matilda eller malin har någon häst så jävla fult ;P Men det vet ju inte skolan om :)

Vi tillbringade våran dag på stan ist. Svin mysigt, vi tog en fika på charm och där satt vi hur länge som helst och pratade en massa. Också har vi shoppat lite. Jag har köpt en jätte fin höst jacka, kofta och en ny ansiktskräm från body shop!
I kväll blir det träning. Sen måste jag hem och tok plugga på näthandeln som vi har prov i på fredag. Jag lovar det är det största provet jag har haft i hela mitt liv. Svin mycket man ska kunna :O


i bland önskar jag att det var som då ..


Haha här hade vi kul :-) älskling du är söötast !

Av Linda Källberg - 23 september 2007 13:11

I går for jag till mina kusiner på kalas, åt en massa tårta och grejjer. Sen övningskörde jag, gick jätte bra. Sen for jag hem då kom syrran,micke och pappa hit. Pappa lagade maten, vi åt för rätt,varm rätt och efter rätt :) Det var hur gott som helst, märks att han varit kock en gång i tiden. Sen fixade jag mig, gick hem till lisa. Vi spelade "ge och ta", haha lisa vart lite små full på en gång :P Sen kom matilda s då fortsatt vi och förfesta lite :)Senare gick vi hem till danne på fest. Det första vi gör är att gå på toa. Och så klart tappar jag min mobil i toan, så jävla äckligt! Haha lisa och matilda tyckte jag skulle ta upp den så jag gjorde de, var det vidrigaste jag gjort i hela mitt liv tror jag :P Telefon vart helt död så klart, men nu har den torkat hela natten så nu funkar den igen som tur är. Men iaf efter ett tag kom sötmalin och då gick vi hem till timmy, där var det hur mkt folk som helst. Det blev en rätt så trevlig kväll även fast jag var sur över att jag inte kunde använda min mobil !
I dag händer det inte så mkt. Har nyss badat, ska ut och övningsköra lite snart med mammsen och sen ska jag jobba.

Av Linda Källberg - 21 september 2007 18:29

Äntligen fredag ! :P
Har haft en ganska så skön dag i dag. Första lektionen på projekt och företagande satt vi bara vid datorn och sjuka oss ;P Skulle väl igentligen jobba med projektet som jag,matilda,malin och tilda håller på med. Men ingen av oss var så pigg på det. Men vi ligger bra till i planeringen så inget att vara orolig över :) Sen hade vi idrott, vi körde spinning. Sen käkade vi lunch på coffee house. Lovisa kom och gjorde oss sällskap, myys! Sen hade vi näthandel, vi var klar med allt så fick sluta lite tidigare. Nu har jag precis käkat pizza, ska snart åka ner och sola lite. Blir  bara lugnt i kväll, se på någon film och så :)


Pratade med sanna förut, gahh vad jag saknar denna kvinna! Det är lite mer än nio månader kvar tills hon kommer hem :S

Av Linda Källberg - 20 september 2007 17:12

I morse klev jag upp typ en halvtimme tidigare än vad jag brukar, måste ha ställt väckarklockan helt galet igår :O Annars har dagen varit bra, har alltid roligt med mina sötisar även fast man är svin trött och bara vill hem :) Nu sitter jag här och dricker kaffe och nördar lite. Håller på kolla runt lite på boende i spanien. Ska snart boka resan, wihoo !
I kväll ska jag träna med tjejorna, roligaste passet på hela veckan :)


 Just nu vill jag bara tillbaka till alanya . Vill inte ha vinter, kallt :S

Av Linda Källberg - 19 september 2007 17:04

I dag har jag varit hemma i från skolan. Behövde sova ut så jag och matilda bestämde för att ha en ledig dag i dag :P Jag har städat mitt rum som jag typ aldrig bruka göra haha mamma trodde att det hade hänt nått eftersom jag bara började städa ;O Också har jag varit ute och gått med flisan lite :)
Ska strax på träning sen blir det nog film !

puss ,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards