Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Linda Källberg - 1 juni 2008 15:41

Igår grillade jag med mamma, kent och elin. Vi drack lite vin och hade riktigt trevligt! Sen gick jag och mötte matilda och då gick vi hem till lisa. Satt ute på hennes ballkong och myste med lite vin. Sen kom alex, micke, johan, johnny, niklas, matilda s och kim och gjorde oss sällskap.

Kring halv ett gick vi ner till stan, hade tänkt gå på krogen men så blev det inte. Alla yrade på haha.. Tillslut så gick jag hem till joel och sov med han :)


I dag är jag så jävla bakis så det inte är sant!

Och det är underbart väder ute, jag gick runt sidsjön förut och då var det smockat med folk på bryggorna. Såg jätte härligt ut.

Jag har börjat packa lite också, och det känns som att jag kommer att ta med mig hela min garderob till spanien haha.

Nu jobbar jag fram till halv nio och sen ska jag hem och duscha och packa klart. Efter det ska jag gå och träffa matilda en sväng, ska låna några böcker av hon som jag ska ha med också måste vi ju så klart säga hejdå till varandra. Kommer ju inte träffas på tio dagar ;/

Vid tolv kommer lisa till mig, då ska vi fika en massa och vänta in tiden tillsammans tills malin och hennes pappa kommer och hämta oss.

Vi åker klockan två i natt till arlanda och i morgon bitti klockan nio går vårat flyg. Gah vad kul vi ska ha ;D

Men nu måste jag jobba. Puss på er :)


Ovido - Quiz & Flashcards