Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Linda Källberg - 22 juni 2008 17:15

Midsommarafton vart en riktigt bra kväll. Matilda kom till mig vid fem tiden, då satt vi och åt jordgubbar,godis och drack vin. Efter en stund gick vi och mötte lisa och sen gick vi på en liten fest nere i stan där joel, markus, mattias och några fler var. Sen var det meningen att vi skulle vidare till en annan fest ute i njurunda men vi tyckte att vi hade så trevligt så vi stannade kvar där hela kvällen ;)

I går vaknade man upp med världens baksmälla, haha shit jag trodde jag skulle dö. Jag och joel låg i sängen och käkade glass och kollade på nån film ett bra tag och sen hade vi tänkt åka och bada så markus och mattias kom hämtade oss, men då började det regna så vi hoppade över badet :P

Jag och matilda bestämde oss för att gå runt sidsjön i stället men då började det åska så då sket vi i det också, satt hos mig och pratade om går dagen i stället haha!

Kring sju tiden skjutsade mormor mig och matilda till joels föräldrars hus uppe i granloholm där killarna satt och grillade. Blev en trevlig kväll där med några kroggar och lite chips ;P

Nu sitter jag på jobbet. Slutar halv nio och då blir det förmodligen filmkväll med gänget :)

Puss på er ,


Ovido - Quiz & Flashcards