Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Linda Källberg - 23 juni 2008 17:13

Igår när jag slutade jobba gick jag, matilda och lisa ner till markus och kollade på film och hade det trevligt med han, joel och mattias :)


Och i natt for mamma och elin till skarasommarland, var meningen att jag skulle följa med men sen ångrade jag mig :P Dom kommer hem på torsdag så blir ensam till dess..

Sov till ett i morse och då gick upp och fixade mig lite och sen gick jag ner till jobbet och hälsade våran nya "chef" välkommen. Gick igenom och visade hon hur allt funkar och så. Sen när jag skulle gå hem spö regnade det. Fy fan vad less jag är på det här vädret nu, fel att det är fint så man kan åka och sola och bada på dagarna!

Har bakat en massa chokladmuffins i dag, hehe typiskt mig att ställa mig och baka när jag har tråkigt ;P

Jag och matilda hade ju tänkt åka och bada i dag med som alla andra dagar men det är ju bara skit väder hela tiden ;/

Men men nu ska jag gå upp och göra mig lite mat. Ha de bra ;)


Ovido - Quiz & Flashcards