Alla inlägg den 2 november 2007

Av Linda Källberg - 2 november 2007 10:28

I dag är det sista dagen på lovet. Veckan har gått jätte fort, jag tycker det känns som att det var måndag nyss ;P
Igår när jag vaknade tog jag mig en långprommis med flisan, var riktigt skönt ute. Sen gick jag in och käkade frukost, duschade osv. Gick ner till nagelkliniken och satt dit nagelförlägningen igen. Har varit utan sen augusti nu, och det räckte tills jag börjat sakna dom. Det är så fint! :) 
När jag var klar där följde jag med lisa ut till birsta en sväng, hon skulle kika på en lampa till sitt rum. När vi skulle hem blåste det jävligt kallt, jag övertalade lisa att ta bussen upp hit till södermalm haha långt va ;) Men jag vägrade gå hem när det var så kallt..
På kvällen kom mysproppen hit och kollade på film med mig  :-)


Nu sitter jag och äter fil och flingor. Ska strax gå och träna.
I kväll ska jag gå ut och äta med släkten på viktoria. Lär väl vara klar där kring åtta skulle jag tro, får se vad det blir efter det :)    Puss '


Ovido - Quiz & Flashcards