Alla inlägg den 12 november 2007

Av Linda Källberg - 12 november 2007 15:46

Igår jobbade jag, gick jätte bra. Vi hade en tävling hela veckan som var att om man fick åtta bok efter två timmar efter arbetspasset börjat så fick man 100 kr i presentkort på kicks. Jag vann så klart både i tisdags och i går, så nu har jag 200 kr där!  Inte fel :)
I dag har jag varit ute på min första praktik dag. Jag är på trudes frisörsalong i haga. Ska börja vara där sen får vi se hur det blir om jag får vara nere i stan på hennes andra sallonger, vore ju bäst slipper man åka buss och så plus att då kan jag gå och luncha med mina flickor :)

Dagen har varit jätte bra, tjejerna som jobbar där är bara 2-4 år äldre än mig så vi hade ju ganska så mycket gemensamt att prata om!

Mamma kom och hämtade mig när jag slutade, så jag slapp ta bussen hem. Nu sitter jag och väntar på maat, är jätte hungrig.
I kväll blir det träning och sen hem och se på prison break :) 

Ovido - Quiz & Flashcards