Alla inlägg den 11 november 2007

Av Linda Källberg - 11 november 2007 12:18

Min helg har varit hur lugn som helst.
Var meningen att jag och tjejorna skulle till kårhuset i fredags men så velade vi fram och tillbaka. Hörde att det skulle dit en massa nior, och man vet ju hur alla andra gymnasiefester har varit. Då är det fan nästan mer folk från högstadiet som har varit där än från gymnasie. Lite tråkigt tycker jag att dom inte är hårdare på att kolla legg :P Men det verkar som att det hade varit roligt där ändå haha ja men det är ju typist bara för att vi inte gick ;)
Jag var bara hemma hela kvällen och åt en massa godis, såg på idol och någon film som gick på tvn. 
Igår gick jag ut på en långprommis med flisan, fy fan vad kallt det var :/  Sen var jag bara hemma och hade skit tråkigt, fanns inge roligt att göra heller. Matilda och jag var sugen på att dra ut, men vi hade inte hört om någon fest och så där så vi bestämde för att bara ta det lugnt igen haha ;) När klockan var halv 11 kom jag på att jag skulle till en kompis. Duschade och fixade mig lite snabbt sen kom han och hämtade mig :)
I morse när vi vaknade snöade det jätte mycket. Jag tänkte vad fan inte snö. Men sen när vi gick ut var det ju riktigt mysigt, det var inte blöt snö och inte så jätte kallt heller :)
Nu har jag nyss kommit hem, sitter här och gruvar mig för att jag ska jobba sen. Aja det är lika bra att tänka possitivt, för jag har ju faktist valt själv att jag ska jobba ;P
Ska göra mig lite kaffe nu och ringa matilda och se om hon har vaknat :)            Puss på er !



säger ingenting så har jag ingenting sagt ..

Ovido - Quiz & Flashcards