Alla inlägg den 25 november 2007

Av Linda Källberg - 25 november 2007 11:31

God morgon :)
Usch då var det söndag igen, tråkigaste dagen på hela veckan! Jag har haft en lugn helg igen haha har inte varit ut på över tre veckor nu ;P
I fredags var jag hemma och såg på idol och kring nio kom lisa, vi satt i löshåret på varandra och pratade en massa skit ;D
Igår var jag ut och övningskörde typ tre timmar, mamma hade lovat skjutsa några också släppte vi av elin hos mormor och sen for vi till två bleka för mamma skulle sola och sen till ica för att handla mat.

När vi väl kom hem fixade jag både mig själv och mamma, hon skulle till julgalan så då hade jag lovat hon att sminka och fixa håret på hon.

Sen kom matilda och lovisa då blev det till att börja laga tacos :) Sen kom malin till oss, då blev det film och myys. Haha vi åt hur mycket godis,nötter, chips och dipp som helst. Ett tag trodde jag att min mage skulle spricka, gjorde typ ont att skratta för att man var så mätt haha ;) Tack för en suuper trevlig kväll flickor <3

Nu håller mamma på att göra i ordning frukost åt oss. Efter det blir det ett bad sen funderar jag på om jag ska gå ut med flisan en sväng!

Börjar jobba klockan fyra ..

Ovido - Quiz & Flashcards