Alla inlägg den 18 november 2007

Av Linda Källberg - 18 november 2007 17:01

Har inte så mycket att skriva om min helg, har jobbat typ hela tiden. Kanske inte det roligaste man gör på en helg men det har blivit bra mycket pengar. Jag kollade på vad jag kommer få ut den här månaden och jag kan ju säga att det var inte en dålig lön! :)

Jag har inte sjukanmält mig en enda gång den här månaden plus att jag tog på mig lite extra den här helgen, är fan stolt över mig själv ;P


I dag har jag varit ute och övningskört lite, klippt elins pappa så då tjänade jag 220 kr där. Och nu sitter jag på jobbet, slutar halv nio i kväll och då blir det inte så mycket mer än att se på en film och gå och lägga sig så man kommer upp i morgon. Haha jag låter som värsta tråkmonsen men ibland måste man få vara de oxå. Tar igen det till helgen ;)


Näe nu ska jag fortsätta jobba. Så jävla skönt att vara ansvarig, då kan ja gå in på datorn och svara på mina sms när ja vill. Det ända jag behöver göra är att se till så att bokerskerna har något att ringa på. Och just nu sitter jag och renskriver lite leads :P


I dag är det prick 2 månader tills jag fyller 18, det ni ;D    Pussss

Ovido - Quiz & Flashcards