Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Linda Källberg - 1 juli 2008 14:33

I dag har jag varit ute och kört powerwalk en timme i sidsjön, var riktigt skönt måste jag säga! Saknar träningen sjukt mycket nu, synd att det är så få pass nu på sommarn.

Jag mår så  mycket bättre när jag håller i gång, annars går jag och är trött hela tiden. Som nu de senaste veckorna då jag inte har tränat har jag sovit till 12-1 varje dag och det är inte likt mig. Jag brukar vara morgonpigg kring 9-10 annars. Men får köra igång och träna lite själv nu fram till hösten då passen börjar gå som vanligt så jag blir pigg igen ;)

Ska strax hoppa in i duschen och sen får jag se vad det blir. Ser ut som att det blir daltons tältet i kväll iaf, måste ju inviga hehe.. Kommer att blir en najs vecka, dock ganska slitsam men kul! :)

Puss på er,

Ovido - Quiz & Flashcards