Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Linda Källberg - 29 juli 2008 12:48

Blev ingen beach för mig i dag!

När jag vaknade i morse tog jag mig ut på en liten power walk.

Och sen satt jag mig ute på ballkongen och åt frukost och läste tidningen. Och när jag sitter där ute så hör jag att det ringer inne så jag springer in och hämtar telefonen och sen när jag kommer tillbaks då står milla och äter på min skinka som jag har på mackan, haha snacka om ouppfostrad katt ;) Hon verkar få göra lite som hon vill hos matilda tror jag haha, hon fick iaf till slut ta hela min macka. Jag kunde inte bli arg på hon för hon såg så söt ut när hon stog där och tjuvåt :)

Jenny skulle igentligen ha hämtat hon i måndags men så blev det inte, utan nu ska hon vara hos oss under hela tiden i stället då matilda är borta!


Ska ut och övningsköra lite om en stund och sen ska jag till frissan och klippa till uppklippningen lite.

Annars hinner jag inte göra så mycket mer i dag eftersom jag börjar jobba klockan fyra..

Har nyss gjort en hallonpaj, så ska gå ut och fika det med dom andra nu! Pussis :)

Ovido - Quiz & Flashcards