Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Linda Källberg - 15 juli 2008 22:17

I dag har jag varit nere på stan en sväng, var tvungen att byta toppen som jag köpte igår för det var hål i den. Så jag bytte den också köpte jag en kofta och en mascara.

Sen när jag kom hem gick jag ut med flisan en sväng och då ringer mamma och berättar att hon har bokat tid nu så vi kan ta bort hon. Jävulst tråkigt men vi måste göra det för att hon mår inge bra. Man kan knappt gå ut och gå med hon längre, hon sätter sig ner hela tiden för att hon har så ont i kroppen och vi har varit till vetrinären med hon och det finns inte så mycket man kan göra. Hon är nio år så hon har inte så många år kvar ändå men det känns tungt :/ Världens snällaste och goaste hund vi har haft, men det känns som att hon plågas mer och mer för varje dag som går så det blir bäst så här för hennes skull!


I kväll har jag varit och tränat och det var så grymt skönt och framför allt kul!

När jag kom hem la jag mig i ett varmt bad med en massa skum i. Och när ja ligger där ringer matilda och vi pratade på som vanligt vi, haha jag glömde typ bort att jag låg i badet så det blev ett hyffsat långbad för mig. Hade till och med fått russinfingrar ;P

Näe nu avslutar jag här, ska gå upp och fika te och macka och se om det är nå bra på tvn vilket är tveksamt..

Sov så gott :)


Av Linda Källberg - 15 juli 2008 01:53

Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bortom orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards