Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Linda Källberg - 17 juli 2008 23:06

Igår for jag ut till birsta med mamma och elin en sväng och kikade lite också lämnade jag in min mobil på lagning för att den är helt cp, går inte gör nånting med den pga av att knapparna har pajat!

Sen for vi hem till mormor och fikade och som vanligt så har hon typ sju olika sorters kakor, bullar och sockerkaka så man var hyffsat mätt när man for där i från hehe ;P

Sen blev det jobb på kvällen.

Jobbade även ett pass på förmiddagen i dag mellan halv tio och ett.

Och i kväll har jag varit och tränat, vilket var hur kul som helst! Var en utav mina favorit pass så jag tog i lite extra i kväll ;)

Nu har jag nyss gjort en stor smoothie med hallonsmak som jag sitter och smuttar på. Och om en liten stund ska jag väl krypa ner i sängen och sova. Kommer ju faktiskt en dag i morgon med..  :)

Puss & god natt!

Ovido - Quiz & Flashcards