Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Linda Källberg - 2 februari 2008 18:40

I dag klev jag upp vid tio och åt frukost och så, sen vid halv elva kom therese hit. Jag lockade håret på hon, det tog nästan en och halv timme :O Hon har så jävla tjockt hår, annat mot för mitt ;P

Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig själv klar och sen for vi och hämtade matilda och efter det for vi till församlingshemmet och gick igenom lite saker som jag och matilda skulle fixa sen innan alla kom.

När klockan var tre var själva dopet i skönsmons kyrka, åå det var hur fint som helst. Melwin var finast så klart! :)


Jag och matilda smet ut lite innan dopet var slut för att gå och fixa med allt i församlingshemmet. Dukade fram alla smörgåstårter, drickor, tände ljus och så :)

Sen blev det en massa fika och paket öppning, han fick jätte mycket fint av alla. Lillprinsen vår :)

Jag och matilda vi dukade av och diskade sen, hahaa eller ja det var matilda som diskade för jag tycker att det är äckligt. Hahaha mamma mobbar mig för det, jag stog typ bredvid och kollade på när matilda fick diska allt hahaa snäääll kompis va ;)

Tack för en jätte mysig dag matilda, roligt att du var med :) <3


Nu har jag nyss kommit hem! Ja och matilda vill gå in på stadshuset ikväll, men hon har ju inte fyllt 18 än så det sket sig ;/

Men nu har vi kommit på en kanon ide till nästa helg! ;P


Det blir nog film och myys ikväll :) Puss!


Lägger upp bilder från dopet imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards