Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Linda Källberg - 13 februari 2008 22:06

I morse när jag och matilda kom till skolan fick vi reda på att svenska läraren fortfarande är sjuk, så det blev ingen lektion för oss. Vi fick sitta och vänta i nästan två timmar tills nästa lektion skulle börja, något less man blev haha men det där är så typiskt hade vi inte gått då lovar jag att läraren hade varit där! Vi hade kunnat haft sovmorgon i dag :P


Dagen har varit bra, mycket skratt och flumm ;)

Skrev provet i dag också och det gick kanon, så det känns ju bra!


I kväll har jag, matilda och jenny varit och tränat. Först gick vi på spinningpass och sen efter det gick vi på intensivpass på gympan. Jag trodde aldrig att jag skulle orka att ta i på båda, men det gjorde jag! Men så är jag helt slut nu också ;P


Aja nu ska jag äta te och mackor och sen blir det sängdags så att jag orkar kliva upp i morgon :)  Sov så gott.. 

Ovido - Quiz & Flashcards