Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Linda Källberg - 24 februari 2008 19:10

Lite om helgen!

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. Kollade på film och så :)

I går var jag ut och gick en lång prommis med flisan och tog det bara lugnt hela dan. Kring sju tiden gick jag hem till andreas på inflyttningsfest :) Var jag, lisa, matilda och en massa killar. Hade de trevligt fram till slutet då det spårade ur lite. Blev bråk utanför med nå jävla töntiga matforsbor, jag hängde inte riktigt med på vad det var de dom bråkade om. Fattar inte ens vad dom gjorde utanför oss haha :P


Känner mig sjukt seg i dag, hua..  Sitter på jobbet, vi har nyss varit över på sibylla och köpt mat. Hehe smaalt, typist bakismat ;P

Slutar om en stund och då ska jag hem och bada och göra peeling på kroppen och sen blir det nog wallander :)   puss ,


Ovido - Quiz & Flashcards