Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Linda Källberg - 18 februari 2008 17:13

I morse när jag klev upp kände jag att jag hade ont i halsen också är jag lite snorig. Vill verkligen inte bli sjuk nu!

Men annars så har dagen varit bra, men det är väl som alltid det eftersom jag har mina sötnosar som jag får vara med varje dag :) hihii!

Vi fick en och halv timmes hål, då gick vi in till stan och kikade lite. Jag köpte en bh och sen gick vi tillbaks till sista lektionen och då kollade vi på nån film.

Nu har jag nyss ätit makaroner och korv. Jag som lagade maten i dag, duktig! ;P

Ska strax gå och träna med tjejorna, ska bli jätte skönt. Fast det kanske inte är så smart att träna eftersom jag har ont i halsen men skitsamma :)


ge mig sommar nuuu ;P

Av Linda Källberg - 18 februari 2008 11:55

Tänkte jag ska skriva lite vad jag gjort i helgen..

I lördags jobbade jag till fem. Sen gick jag hem och åt gomat med mammsen och elin. Riktigt mysigt, drack ett glas vin med mamma och pratade lite!

Sen tog jag mig ett bad och fixade mig. Och senare var jag, lisa, matilda och några grabbar hos danne och festade lite. Var mycket trevligt ;)

Vid ett tiden kom en taxi och då var det meningen att alla skulle åka med den ner till stan och gå in på krogen men så blev det inte haha varför vet jag inte. Både jag och matilda drack nån klunk för mycket av våra cider tror jag haha matilda satt och garvade åt typ allt jag sa hela tiden, goopropp ;P

Blev iaf att jag, matilda, lisa och marcus gick i stället och det slutade med att jag och lisa gick till max och fettade oss lite, hehe gott var det kan jag lova  ;)

Kom hem nångång vid tre tiden.


Vaknade upp med världens huvudverk igår, men den gick över ganska så snabbt efter jag tog en alvedon. Men var trött och seg hela dagen, hua haha :P Jag jobbade ifrån fyra till halv nio och sen gick jag hem och kollade på wallander :)


Sitter på skolan nu och väntar på att vi ska börja lektionen. Kanske skriver nå mer lite senare :) puss!





Ovido - Quiz & Flashcards