Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Linda Källberg - 26 februari 2008 16:36

I morse klev jag upp halv sju, var dötrött! Duschade och fixade mig sen gick jag ner till körskolan och körde en dubbel lektion, gick jätte bra :) Har inte så många lektioner kvar nu, allt hänger bara på teorin som sagt haha jag hatar att plugga! Men ska lägga ner en hel del tid på det den här veckan när jag inte har nå läxor och på lovet.

Slutade vid tre i dag, då gick jag in till stan och provade ett par miss sixty jeans på mq som jag har varit lite sugen på ett tag. Dom satt jätte fint så jag tror att jag köper dom i morgon :) Alltid roligt med nya jeans!


Sitter och väntar på att maten ska bli klar nu, är jätte hungrig :P

Ikväll vet jag faktiskt inte vad det blir, men ska förmodligen gå och träna med sötmatilda också ska jag så klart kolla på gynning :) Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards