Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Linda Källberg - 21 februari 2008 11:07

Igår var jag och tränade med lisa och matilda. Och när jag och matilda ska gå hem går vi över världens isbana och där ramlar så klart vi haha först ramlar jag och sen matilda över mig. Måste ha sett skit fult ut haha ;P

När jag kom hem la jag mig i ett bad, kände mig helt slut. Var väl kanske inte så lyckat att jag var och tränade eftersom jag är förskyld..


I morse när jag vaknade kändes det som att jag hade feber så jag bestämde mig för att stanna hemma och vila i dag så att jag inte ligger sjuk i helgen.

Mamma har fått främmande nu så vi ska fika lite snart, hon har köpt munkar och chokladfingrar :D

Sen ska jag gå ner till nagelkliniken och ta bort naglarna. Ska vila ifrån dom nu fram tills jag kommer hem ifrån spanien!

Det känns som att jag vill lägga pengarna på annat nu ett tag, det är lixom 450:- till 650:- jag betalar varje månad för dom och nu på vintern när man har vantar syns dom ju knappt så jag tänkte ta ett uppehåll med dom ett tag nu och sätta tillbaks dom till sommarn :)

Sen måste jag hem och plugga, har ett jätte stort prov i morgon och jag har inte ens kollat på det :O Hahaa men det är som vanligt det med mig, skjuter alltid upp det tills dagen innan det är.

Får se om jag ska träna ikväll, är väl dumm om jag gör det eftersom jag är sjuk men jag tror jag kommer göra det ändå. Är lite sugen ;P





Ovido - Quiz & Flashcards