Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Linda Källberg - 4 oktober 2007 17:28

I morse sov jag till kvart i nio. Hade sov morgon och började inte fören halv 11 i dag så det var skönt. Jag hann bara kliva upp så ringde mamma och var jätte glad. Hon berättade att therese precis fått sin lilla bebis. Det blev en liten pojke som ska heta melwin :) åå jag vart så glad !
Dagen har gått rätt snabbt. På lunchen gick jag matilda,malin och tilda en sväng på stan. Vi kollade lite på bebis kläder, jag och matilda ville köpa allt haha det är så gulliga och hur smått som helst. Jag hittade jätte fina kläder som jag köpte till melwin, var ju tvungen att ha en liten present till han :) Sen hade vi typ 2 timmars lektion, dryg som fan. Men sen kom mamma och elin och hämta mig och då åkte vi till bb och hälsade på therese,micke och lilla melwin. Åå gud så fin han var och hur liten som helst. Han hade på sig den minsta storleken som finns men ändå var det för stort iih så jävla sött :) Han var bara någon timme gammal så han var ju jätte trött nu. Och han frös lite så vi fick he in han i en liten filt också sa sköterskan att det är bra om han ha på sig en tunn mössa så han få igång kroppstemperaturen.

Ja nu har man blivit moster, haha fan vad gammal det låter ;P
När vi for där i från åkte vi in på bigboy och käkade och nu har jag precis kommit hem. Ska gå och träna om en stund med tjejorna, ska bli riktigt skönt. I kväll är det de bästa passet på hela veckan :)

 Puss ´


En bild på melwin när han ligger & sover i min famn :-)


  

Ovido - Quiz & Flashcards