Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Linda Källberg - 17 oktober 2007 15:51


Har varit hemma i dag, orkade inte kliva upp i morse så jag tog lite sovmorgon vilket man får göra ibland ;P  Mamma kom in och väckte mig vid tio och frågade om jag ville hänga med ut till birsta så jag gjorde det. Hon kollade på en ny soffa och så. Jag lämnade in min telefon, knapparna har redan gått sönder. Jag köpte den för tre veckor sen :O Värdelöst !    Efter det tog vi en lunch på charm :)
Lisa ringde mig när vi var på väg hem, vi håller på planera lite för nyår. Jag hoppas verkligen att det blir som vi vill, mahaa jag säger inget förren det är bestämt ;P

Snart är det helg igen, shit vad veckorna går fort. Sen har vi en skit vecka nästa vecka, två feta prov som ska göras. Men sen så har vi lov en vecka :D Och efter det går vi på praktik i sex veckor, jag ska vara på trudes frisörsalong. Det kommer nog bli kul .

Näe nu ska jag gå ut med flisan en sväng innan maten. Och sen ska jag på träning med tjejorna :)


Hare gött gott folk,   pusss  ;)

Ovido - Quiz & Flashcards