Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Linda Källberg - 23 oktober 2007 17:07

Vaknade i morse vid sju av att elin kommer in och ska lägga sig under min säng för att hon skulle gömma sig för mamma.Haha något less man blev, även klockan sju på morgon. Jag hade faktist sov morgon :P Jag låg kvar ändå hoppade in i duschen vid halv nio sen fixade jag mig och gick och mötte matilda :)

Har haft en rätt så skön dag, på lunchen gick vi in till stan jag köpte två stycken olika sminkbortagningar på bodyshop. Älskar den affären, vill ha typ allt där! Sen hade vi redovisning på svenskan, skulle berätta om sig själv. Haha var bara jag,matilda och anki som inte hade gjort den och det var bra för vi slapp göra det för hela klassen :P

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar sen måste jag plugga :/ Skulle igentligen jobba i kväll men det känns som att det är viktigare att plugga. Jobbade ju faktist hela helgen!   ha det bäst :)



Ovido - Quiz & Flashcards