Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Linda Källberg - 8 oktober 2007 14:53

Då vart det måndag igen :P Usch den här veckan har vi världens fetaste engelska prov och ett test i projekt och företagande, gruvar mig för att börja plugga på allt :/

Helgen har varit rätt bra .
I fedags efter vi slutat skolan åkte jag,matilda,mamma och elin till bb och hälsade på syrran,micke och lilla melwin :D Sen for vi hem och fixade oss på typ en kvart, vart lite stressigt men både jag och matilda hann ändå. Vi mötte lisa och andreas och gick ner till bite line, markus och timmy kom också. Vi åt en massa mat, jag,matilda och lisa åt våran älskade taco buffe :-) Också drack vi vin och cider till, hur mysigt som helst. När klockan blev tio kom våran skjuts, då for vi hem till dalle och festade lite. Det var världens raggarmusik där haha men vi hade kul ändå ;)
I lördags blev det en lugn dag var bara hemma, hjälpte mamma med maten och så. Sen gjorde jag mig klar, gick till lisa och andreas. Vi kollade på hipp hipp hora, sen for vi till nån fest i granloholm men den sög så då for vi hem. Det gjorde inte så mycket, var ändå inte så fest sugen. Skönt att komma hem och lägga sig under ett varmt täcke :P
I går jobbade jag, gick riktigt bra. Alltid lika roligt att jobba med sandra :)


Har nyss varit på handlarn med matilda,malin och tilda. Vi köpte lite godis och matilda köpte en milkshake, fy fan när hon öppnade den var det en massa klumpar i den :O Så vi fick gå tillbaks med den. Och allt godis vi hade köpt var sten hårt jag åt två stycken sen gav jag resten till matilda haha hon tyckte om dom ändå. Mögelaffär säger jag :P Nu sitter vi i datasalen, har gjort klart alla uppgifter som ska göras så passar på att skriva några rader här. Ska hem och käka sen och efter det blir det träning med mina gullnosar :)

Ovido - Quiz & Flashcards