Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Linda Källberg - 11 oktober 2007 18:05

I dag har det varit en ganska så kort och skön dag i skolan. Skulle igentligen göra engelska provet men så hade vi tydligen klassfoto i stället. Det var ju jätte bra att man fått veta det! Hade inte direkt gjort mig ordning för att bli forograferad i dag, håret hann jag knapp fixa i morse plus en stor tjocktröja på det. Haha något less man blev, aja matilda,malin,tilda och en massa fler i från klassen var inte heller med så det blev nog ett ganska mobbat klassfoto för vår klass i år :P

När jag kom hem kollade jag lite på tv, slutade med att jag somnade :) Mamma kom in och väckte mig när det var mat, och nu har jag nyss varit ute och gått med flisan i skogen. Det snöar ute nu så det var riktigt mysigt. Fast blev jävligt blöt :P

Nu ska jag he på mig en ansiktsmask och lägga mig i ett varmt bad :) Sen ska jag kolla lite på tv, måste plugga lite också. Har prov i morron, jippi !

i morron är det helg, na na na vad skönt :D


puss&kram

Ovido - Quiz & Flashcards