Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Linda Källberg - 27 oktober 2007 20:44

I går hade vi bara en lektion och sen gjorde vi prov i näthandel. Slutade kring 11 då gick jag,matilda,malin och lovisa till coffe house och åt en varsin sallad till lunch och pratade en massa. myspys :D

Vid halv tre gick jag och matilda hem. Svin kallt! Skyndade mig att göra i ordning ett varmt bad. Och där låg jag typ en timma, pratade i telefon och så. Senare gick jag på bio, hur mysigt som helst :) Vi såg super sugen, hehe den var rätt rolig ;P


I dag har jag varit på stan en sväng med mamma,therese,elin och melwin. Tog en lunch och så :) Sen for vi till kungsnäs, elin skulle rida på barnridningen.Fan vad jag vart sugen igen, jag ångrar fett mycket att jag la av med ridningen. Men det känns som att jag inte har någon tid över till att börja med det igen. Jag hoppas verkligen att elin vill fortsätta med ridningen när hon blir större, ska hjälpa hon med allt och se till att mamma köper ponny åt hon när hon är 10 :P

Har varit på middag hos therese och micke i kväll. Har mest suttit och myst med melwin, han är så go. Vill också ha bebis haha men det är några år kvar tills de blir av :)

Skulle igentligen ut ikväll men jag är jätte trött, klev upp halv sex igår morse för att plugga på provet och somnade kring tre i natt och i morse vaknade jag sju. Har inte sovit mycket alls, men jag klagar inte för det har varit värt att jag har varit uppe ;) Jag tar igen det i kväll, ska gå upp och krypa ner under täcket och slå på en film nu ..  Pussis 


Se så söt han är :)

Ovido - Quiz & Flashcards