Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Linda Källberg - 30 oktober 2007 12:20

Trallalaa vad skönt med lov :)

 I går när jag var på träningen kände jag att jag hade feber och började få ont i hela kroppen, det var inte alls nå roligt. Men jag körde på ändå vilket kanske inte var så jätte bra. Blev ännu sämre när jag kom hem, mamma fick åka och köpa halstabletter åt mig också drack jag en massa te och grejjer. Vill inte bli sjuk nu när det är lov och allt! :)
I dag känner jag mig lite bättre, ska gå ner till stan en sväng med lisa. Har tagit en alvedon så får se hur länge jag orkar, tärt att bara sitta hemma också :/
I kväll ska jag jobba, vill verkligen inte men jag måste för pengar vill man ju ha ;)

Nu ska jag äta en banan sen gå och träffa lisafisa :)      Ciaao

Ovido - Quiz & Flashcards