Alla inlägg under februari 2008

Av Linda Källberg - 1 februari 2008 16:05

I dag skulle vi igentligen åka skridskor på idrotten men vi slapp det som tur var! Hoppade hopprep och körde gymmet istället, haha jag kommer ha ont i kroppen i morgon. Är inte van att köra styrketräning så där ;P

Sen slutade vi, hur skön dag som helst. Käkade lunch på skolan och sen gick jag,matilda,malin,tilda och jocke in till stan.

Satt oss på charm och fikade, haha sällan men det är ju hur mysigt som helst ;)


När klockan var halv tre var jag tvungen att gå till jobbet och nu sitter jag här. Jobbar till åtta ikväll, ganska skönt ändå även fast det är fredagkväll och allt men jag sitter som ansvarig så då kan jag sitta här vid datorn och prata i telefon hur mycket jag vill. Det ända jag behöver göra sen strax innan vi slutar är att maila visningarna till säljarna som bokerskorna bokat in ikväll :P



När jag slutat vet jag inte vad det blir, men lugnt blir det iaf!   :)

Ovido - Quiz & Flashcards