Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Linda Källberg - 1 augusti 2008 12:55

Igår var jag på sporthallsbadet med lisa och krille. Sen blev det go middag hos mormor! Och på kvällen blev det film och mys :)

Vaknade halv nio i morse, klev upp och käkade frukost och sen blev det ett lång bad. Har haft en riktigt skön morgon, gjort mig klar i lugn och ro och nu har jag precis packat klart allt som ska med till yran också. Så nu är det bara att vänta på att grabbarna och lisa ska hämta mig, sen bär det av till yran!

Det kommer nog bli grymt roligt, men får se hur jag och lisa gör om vi stannar kvar tills på söndag eller om vi åker hem redan i morgon bitti med buss. Beror alldeles på hur vädret är och hur kul vi tycker det är, men vilket fall som helst så blir det fest hela helgen oavsätt om vi stannar kvar eller ej ;)

Gaah jag är peppad som fan på fest nu! Länktar tills det är dags för att öppna vin flaskan ;P Hahaa ha det bra och puss på er


saknar min matilda super mycket, vill att hon ska komma hem nu!

Ovido - Quiz & Flashcards