Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Linda Källberg - 26 augusti 2008 18:29

Igår hade jag en skön hemma dag! Storstädade, bakade kladdkaka, gjorde ansiktsmask och målade naglarna :P

På kvällen blev det träning med bruttorna mina. Var grymt skönt måste jag säga :) Efter träningen var slut gick jag hem och la mig i ett varmt bad och sen gick jag hem till robin och hade myyspyys med han!

Och i morse for han till jobbet som vanligt vid sju och då skulle jag somna om men det gick fan inte, var svin pigg då jag haha men jag låg kvar och drog mig till halv nio ungefär. Sen gick jag hem och fika och fixade mig.

Gick ner till stan vid tolv och träffade matilda, malin, sanna och resten av tjejorna. Köpte mig en topp på gina och sen gick vi till skolan och träffade klassen en stund, fick vårat schema också fick vi reda på att alla treor ska åka till sthlm i slutet på september på någon studieresa och bo på vandrarhem. Lät riktigt roligt!

Efter vi slutade gick vi in till stan och träffade lisa och vid halv tre gick jag till körskolan och körde en uppkörningslektion och när den var klar parkerade vi på vägverket och då var det dags för att köra uppkörningen. Haha shitt var närvös jag vad men jag klarade det och det känns så jävla skönt :D Nu har jag äntligen fått mitt körkort!

Ringde tjejorna och berättade för dom och dom vart minst lika glad som mig. Var och käkade och firade på bite line med matilda och lisa, svin mysigt. Och nu har jag nyss varit och hämtat mammas bil på hennes jobb, ska få ha den i kväll. Ska åka och hämta matilda och sanna om en stund och då ska vi fara till matfors en sväng för att hämta lisa på jobbet och sen ska vi ut och ragga och ta driven på max, hahaa ;D Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards