Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Linda Källberg - 19 augusti 2008 19:27

tjohoo!

I dag har jag varit på stan och lunchat med mina älsklingar lisa och matilda :) Hur mysigt som helst! Shoppade också ett linne, en t-shirt, en tröja och en foundation. När vi var klar så gick jag med sandra och hannah till jobbet och träffade resten utav bokningstjejorna. Vi hade bestämmt oss för att börja strejka i dag pga av att vi inte tål våran nya "chef" pga många anledningar!

Så då gick vi till våran större chef och sa att dom får välja oss eller den nya chefen och shit vad ställd hon vart, haha hon sa att hon var tvungen att ringa ett samtal och prata med dom andra om hur dom skulle göra och under tiden fick vi välja vad vi ville ha i från sibylla ;)

Efter vi käkat klart så fick vi besked om att de valde oss och att chefen fick sparken, haha fan vad alla blev glad. Men nu har vi dock ingen bokningschef längre så under tiden så ska jag och samantha sitta som ansvarig tills vi löst det och förhoppningsvis att vi får in en bra chef..


I kväll ska jag och robin gå på bio så måste gå upp och fixa mig lite nu ;)


Ovido - Quiz & Flashcards