Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Linda Källberg - 18 augusti 2008 17:59

I lördags sov jag och robin hemma hos hans mamma i viforsen. Hur mysigt som helst, vi kollade på film och åt te och mackor :D Också var vi hundvakt åt deras hund som var sjuk, lill stackarn hade feber och kunde knappt äta :/

Vi sov till nio igår och då kom hans familj hem så vi var där och umgicks med dom hela dagen. Och vid tre tiden for jag, robin och rasmus in till stan. Dom skulle spela match och jag skulle jobba!

Jobbade till halv nio och då gick jag hem till robin. Sötnosen hade beställt hem pizza till oss som vi åt och sen blev det mys framför tvn resten av kvällen :)

I dag har therese, micke och melwin varit och hälsat på. Så jag har busat och gosat med mitt lilla charmtroll hela dagen :D

Började jobba klockan fyra så jag sitter här nu och har lite rast..
När jag slutar ska jag hem till min snygging och myysa!

Puss på er



Ovido - Quiz & Flashcards