Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Linda Källberg - 24 augusti 2008 16:53

I fredags var jag, matilda, lisa och sanna hemma hos matilda och åt tacopaj som jag hade gjort också drack vi vin och hade riktigt trevligt tillsammans. Kring nio tiden gick vi ner till hampus och förfestade med han och några till. Senare gick lisa och sanna på nån fest och jag, matilda och grabbarna gick ner till krogen. Först gick vi in på olearys men där var de dött så då gick vi till stadshuset i stället där robin och dennis var. Hade det riktigt roligt där inne! :D

Strax innan tre tog jag och robin en taxi till mc donalds på driven och sen for vi hem och vi måste ha slocknat på en gång då för igår morse när vi vaknade låg båda två med kläderna på i sängen och maten vi hade köpt var helt orörd haha snacka om att vi måste ha varit trötta ;P

Låg och drog oss till tolv och sen gick jag hem och duschade och så. Vid fyra kom robin till mig och då gick vi ett varv runt sidsjön, vilket var hur skönt som helst. Sötnosens ide ;)

När vi hade gått klart for vi ut på alnön och hälsade på robins familj, blev bjuden på middag där som var hur god som helst! Och sen blev det att vi stannade kvar och sov över där, satt uppe och drack vin och åt godis och hade allmänt trevligt med dom hela kvällen. Hur mysig familj som helst :)


I morse sov vi ut länge, gick upp och åt frukost och sen har vi legat och myst framför en film hela dan.

Vid tre tiden skjutsade robin mig till jobbet så sitter här nu och jobbar..


Fy fan vad härligt det är att vara kär, var så sjukt längesen jag kände mig så här glad och lycklig! :D Robin mikaelsson, du är bäst!



Ovido - Quiz & Flashcards