Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Linda Källberg - 6 mars 2008 15:31

Igår kväll hade vi jätte mysigt, jag och matilda satt och sjöng på en massa gamla godingar, åt nötter, chips och drack vin ;) Mycket vin blev det också haha aa det vart lite för mycket för mig tror jag..  ;P Man iaf marcus skjutsade ner oss till aveny där det var full smockat med folk, vi stog i kön hur länge som helst för att komma in. Roligt att träffa allt folk och det blev så klart en hel del dans också :)

I morse klockan sex ringde väckarklockan, hua jag var helt död. Hade inte sovit många timmar plus att jag hade världens huvudverk, men det var bara att kliva upp och göra mig klar och äta frukost för strax före sju skulle jag vara nere på körskolan. Har haft halkbanan i dag, haha jag höll på somna när vi for upp till härnösand. Tur var att jag inte var tvungen att köra dit iaf, var så jävla trött och bakis! Men det gick jätte bra med allt och kul var det :)

Kom hem vid tolv och då åt jag lunch, sen badade jag ett bra tag. Var hur skönt som helst!
Ikväll blir det bara lugnt för min del. Ska lägga mig tidigt eftersom jag ska upp vid sex i morgon bitti också för då är det jobb! Hehe det känns verkligen inte som att jag har lov, men till helgen får jag sova ut ;)  Puss ´

Ovido - Quiz & Flashcards