Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Linda Källberg - 21 mars 2008 13:27

I morse klev jag upp kvart över fem och fixade mig osv. Sen skjutsade mamma mig till jobbet. Det har gått jätte bra i dag! Sigrid jobbar också där så hon visade mig hur jag skulle göra med allt och så.

Haha jag satt inte på arslet en enda gång, var fullt upp hela tiden så ni kan ju tänka er vad ont jag har i fötterna nu efter att gått i högklackat i fem timmar :P

Slutade vid tolv och då kom mamma och hämtade mig. Det är tur att jag har hon säger jag. Hon kliver upp sex på morgon för att skjutsa mig till jobbet även fast att hon själv är ledig plus att hon måste väcka elin och ta med sig hon. Får nästan dåligt samvete, men hon har faktiskt erbjudit sig själv :)


Om en timme börjar jag jobba på mitt andra jobb haha hua jobb hela tiden..

Slutar klockan åtta ikväll och då blir det bara lugnt eftersom jag börjar sju imorgon bitti. Ska förmodligen se på nån film och äta en massa godis :D

Glad påsk och puss på er ;)



Ovido - Quiz & Flashcards