Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Linda Källberg - 24 mars 2008 19:19

I dag har jag stor städat rummet, badat i nästan två timmar, gjorde peeling på kroppen och grejer. Der har varit hur skönt som helst att bara varit hemma och tagit det lugnt!

Kom nyss hem, har varit på middag hos mormor. Åt förrätt, varmrätt och efterrätt och en massa merci choklad haha ni kan ju tänka er hur mätt jag är nu. Men det var hur gott och mysigt som helst :)


Sitter och kolla runt lite på gardiner nu, ska få nya som jag ska ha i sommar. Funderar på att ha vita panellängder med nå snyggt mönster på, är fräscht att ha nå ljust på sommarn..

Men ska gå nu, byee ;)




Av Linda Källberg - 24 mars 2008 10:13

Var befinner du dig just nu? hemma hos mig
Tillstånd? pigg och rastlös
Klädsel just nu? hotpants och linne
Vad åt du senast? fil med flingor och två mackor
Vem ringde du senast? tror det var matilda
Vem mailade du senast? var nog en jobbansökan
Bästa grannen? vet inte, farbro erik kanske hehe..
Vad tycker du om att äta? det mesta
TV eller radio? tv
Har du körkort? nej, inte än
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? tror inte det

Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? hockey

Tror du på kärlek vid 1:a ögonkastet? ja, absolut!

Vad är viktigast för dig? familjen och mina vänner
Laddar du hem musik och film från Internet? haha näe jag fattar inte hur man gör ;P

Vad är det bästa med julafton? stämningen
Vad får dig att slappna av? beror alldeles på..
Är du mörkrädd? ja

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? verkligen inte
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? överdrivet mycket pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? beror på, men runt 10 kanske

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? nej
Bråkar du och dina syskon ofta? nej men det händer
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? mamma om man måste välja en
Läser du ofta böcker? haha nej
Vad slösar du mest pengar på? haha, mat tror jag ;O

Vill du gifta dig? självklart
Vill du ha barn? ja

Vilka husdjur har du? hund och katt

Solar du ofta? sådär
Är du bra på att laga mat? såklart ;)
Vad dricker du för alkohol? cider och vin
Vilken är din favoritglass? har nog ingen favorit, all glass är gott!
Vilket mobilmärke föredrar du? sony ericsson
Tycker du om sushi? yes

Tror du på livslång kärlek? ja det är klart jag gör
Lever dina föräldrar tillsammans? nej
Har du tandläkarskräck? nope
Vilken hårfärg har du? mörkbrunt
Biter du på naglarna? ibland :P

Något som du hatar? falska människor

Har du legat med tio stycken eller fler? nej!

När hånglade du senast? skulle ni bra gärna vilja veta va :P

Vill du gå ner i vikt? nej

Saknar du någon? mjo

Har du sett din bästa vän gråta? ja

När såg du på skräckfilm senast? igår

Vad ska du göra nu? ta mig en dusch




Ovido - Quiz & Flashcards