Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Linda Källberg - 30 mars 2008 14:58

Igår morse klev jag upp halv sex och fixade mig och sen iväg och jobbade på scandic till halv tolv. Fick sluta lite tidigare! Johan frågade om han fick skjutsa hem mig och det tackade jag självklart ja till så slapp mamma hämta mig..

Sen kom jag hem och tog det bara lugnt, badade och så. Senare blev det middag på kina, hur mysigt som helst. Efter det for vi hem till syrran och fikade tårta och gav hon presenterna :)

På kvällen blev det fest hos lisa. Vi hade verkligen inte trott att det skulle komma så mycket folk som det kom, haha och det var vissa som man aldrig ens hade sett ;O Men vi hade sjukt kul måste jag säga. När klockan blev kvart i fyra kom vi på att vi skulle ner på max och käka så alla sprang ner dit för det skulle tydligen stänga fyra men när vi kom dit var det typ full satt där inne så dom hade öppet bra mycket längre.

Efter vi käkat så drog vi hem till lisa igen. Haha då var man övertrött kan jag lova, skrattade åt minsta lilla. Vi gick och la oss vid sex tiden och sen vaknade vi halv elva i morse ;P

Nu har jag nyss kommit in från en prommenad med lisa runt sidsjön. Är hur skönt som helst ute i dag!

Snart börjar jag jobba, så måste gå nu. Puss på er ;)

Ovido - Quiz & Flashcards