Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Linda Källberg - 23 mars 2008 20:43

Har precis kommit hem ifrån jobbet. Är ledig nu fram till torsdag, gud så skönt att bara göra vad jag vill utan att ha en massa måsten! Fast det är ju iförsej ingen som tvingar mig till att jobba, det har jag valt helt själv! Jag tänker att det är bättre att jobba mycket nu så att jag kan vara ledig i sommar istället :) Jobbar på dagvården i haga torsdag, fredag också ringde johan ifrån scandic förut och frågade om jag kunde jobba helgen. Jag tackade bara ja till lördag eftersom att jag jobbar på aroma tech på söndag! Haha vilket kult lov jag har va, nästan bara jobb ;O


Aja nog om det! Nu ska jag äta fruktsallad och glass och se på wallander ;)


Av Linda Källberg - 23 mars 2008 10:54

Igår jobbade jag till ett och då for jag hem och firade mamma eftersom hon fyllde år, släkten kom hit också åt vi smörgåstårta och så. Jag var helt slut efter allt jobbande, fattar inte hur jag kunde ta på mig så mycket som jag gjorde i fredags. Jag jobbade seriöst ifrån sju på morgon till åtta på kvällen och sen då upp igår morse igen och jobba, aja jag dog iaf inte hahaa ;P

Sen när släkten for fixade jag mig och så och sen for jag och matilda till marcus där det blev fest! Var ganska mycket folk där, malin, lovisa och matilda s kom också dit. Sötnosar :) Var där ett bra tag, blev dans och grejer! Sen ringde vi en taxi men det kom aldrig nån, haha jag tror jag och matilda ringde och beställde om den tre ggr. Dom påstog att dom hade stått utanför oss två gånger, jo men tjena fel och ringa och säga då att dom är utanför haha..

Väl nere i stan så skulle vi försöka få in matilda på krogen men vart inte så lyckat om man säger så :P

Nu ska jag äta frukost och sen får jag se vad det blir. Börjar jobba klockan fyra iaf! Kanske återkommer lite senare ikväll, puss


Lite påskbilder ifrån helgen på syrran och melwin ;)

Ovido - Quiz & Flashcards