Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Linda Källberg - 28 mars 2008 21:19

Tjohej ;P

Nu har jag äntligen en lugn stund för mig själv, har haft fullt upp! Igår jobbade jag och sen blev det träning.

I dag jobbade jag till halv tre och då kom mammsi och hämtade mig. For på bolaget och inhandlade lite till helgen och sen ut till birsta där det var smockfullt med folk ;O Var knappt att man fick någon parkering. Vi shoppade lite, jag köpte en kortare jacka eller vad man ska kalla det, en topp och tre par trosor.

Vi hade tänkt kolla på linda bengtzing men det var så sjukt mycket folk också blev hon försenad så vi sket i det och trängde oss förbi alla och åkte till willys och storhandlade en massa mat i stället..

Väl hemma så blev det tacos och sen for vi ner och solade. Tar det bara lugnt ikväll, kollar på lets dance och sen blir det sängdags rätt så tidigt eftersom jag ska upp halv sex i morgon bitti och jobba!

Jobbar till ett och då ska jag hem och duscha och fixa om mig och sen vid fem ska vi ut och äta på kina och fira syrran som fyller 21 idag :)

Och sen på kvällen blir det nog fest hos lisafisa ;)


Men men nu ska jag gå, puss på er



Ovido - Quiz & Flashcards