Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Linda Källberg - 19 mars 2008 16:15

Igår blev det typ plugg hela kvällen, var så jävla tråkigt och trögt gick det!

Tog en paus och bakade chockladrutor med strössel på istället, dom vart hur goda som helst ;D Sen gick jag och la mig halv tio, och jag tror jag bara hann lägga huvudet på kudden så somnade jag..

Klev upp tidigt i morse också hoppade jag över första lektionen och satt hemma pluggade istället. Sen gick jag med matilda till skolan :)

Mamma kom och hämtade mig strax före två, då skjutsade hon mig till scandic hotel. Jag hittade en annons på arbetsförmedlingen förra veckan att dom sökte frukost och restaurangpersonal så jag drog ihop en cv och skickade in till dom och två timmar senare ringde dom och sa att dom ville att jag skulle komma på arbetsintervju. Något paff jag blev haha det hann lixom bara gå två timmar efter att jag skickat in cvn och inte tyckte jag att jag skrev nå särskilt bra heller på den :O

Jag var iaf där i dag och det gick bra. Ska börja redan på fredag morgon klockan sju. Det är jävligt tidiga mornar, ibland börjar man halv sex på morgon. Haha snacka om att man måste vara morgon pigg, men det är inte så långa dagar man slutar vid lunch tid så det är ju bra. Ska jobba nu fredag och lördag den här veckan och sen får jag se om jag tycker det är kul och så..

Men nu hinner jag inte skriva så mycker mer, ska äta och sen gå på träning med tjejorna ;) Puss


Ovido - Quiz & Flashcards