Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Linda Källberg - 14 mars 2008 15:52

I morse hade vi body pump på idrotten, var sjukt jobbigt. Min mage var sten hård efter det kan jag lova haha :P

Sen gjorde jag, matilda och malin oss klara och gick in till stan och mötte tilda. Vi stog ett bra tag på charm och väntade på att det skulle bli någon soffplats ledig, mysigast att sitta på en sån! Men ingen verkade bli klar så då gick jag fram och fråga två tanter om dom snart var klar, haha så typiskt att jag får fråga för ingen av dom andra vågar ;)

Vi fick iaf bordet av dom och vi satt där över två timmar, svin mysig.

Jag åt en salladstallrik och sen blev det kaffe och en chokladkaka, jag är fortfarande mätt ;O Haha jag mår typ illa för att jag är så mätt, blir ingen middag för mig i dag iaf!

Nu ska jag gå, puss :)





Ovido - Quiz & Flashcards