Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Linda Källberg - 26 mars 2008 15:40

I dag hade jag planerat att plugga på teorin hela dan men jag kan inte påstå att det blev så mycket plugg. Gjorde två tester och sen orkade jag inge mer.. Inte så bra med tanken på att jag har skrivningen snart och jag har inte ens gjort slut testet än :O

Har varit ute och gått med flisan en sväng, surrat i telefon med matilda haha skvallerkärringarna ;) Pratade lite med lisa en stund också, saknar dig gummsi har ju inte varit med dig nu på ett bra tag!

Men nu ska jag inte skriva så mycket mer, ska gå upp och börja med maten. Blir pasta med skinksås i dag, mumms! Sen blir det träning som vanligt med tjejorna, hur skönt som helst. Jag tycker det bara blir roligare och roligare att träna, hade jag haft tid skulle jag träna varje dag bara för att det är kul. Älskar dom passen som vi går på nu, bra musik också är själva passen bra :)

Men men ha en fortsatt trevlig dag gott folk, puss ;)


Länktar som en took till sommarn nu ..


Ovido - Quiz & Flashcards