Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Linda Källberg - 15 mars 2008 10:35

God morgon!

Sitter och pluggar på teorin, känns som att jag har lite press på mig nu med tanken på att jag har skrivningen snart.

Sen ska jag kika runt lite på vår/sommarkläder, vill köpa en massa nytt.

Den här sommaren ska bli den bästa av dom alla, haha aa eller det säger man iförsej varje år men jag tror nog ändå på att det kommer bli så i år! Det kommer börja bra iaf med en spanienresa med girlsen, lite tråkigt att vi inte blev fler som kunde åka bara.

Och sen har man förhoppningsvis körkort i sommar och då kommer man åka och bada och sola varje dag när det är finväder. Jag tänker inte jobba nå mycket alls den här sommarn eftersom det är mitt sista sommarlov och det tänker då jag ta vara på ;P

Också kommer det så klart bli en hel del festande och en massa mera skoj, gaah vad jag länktar nu ..  

Näe nu måste jag sluta drömma mig bort och fortsätta plugga också ska jag äta frukost innan jag hungrar ihjäl , puss på er !


Ovido - Quiz & Flashcards