Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Linda Källberg - 1 maj 2008 17:45

Igår när matilda kom hit, fixade vi oss och så. Sen började vi med maten och när vi skulle gå ut och sätta i gång grillen så visste ingen av oss hur man skulle göra, så vi fick fråga grannen haha :P

Vid sex kom lisa och då åt vi, hade hur mysigt som helst!

Senare när vi började bli lite dragen så då gick vi upp till alex där de var lite folk. Hade riktigt trevligt där, men sen vid tolv kom vi på att vi ville ner på krogen så då började vi vandra ner över. Gick först till statoil och köpte korv och sen träffade vi lite folk på torget så det blev att vi stog där och pratade ett bra tag och sen ringde alex och frågade om vi ville åka lite raggarbil så då kom han, narki och micke och hämtade upp oss. Jag for till en kompis men lisa och matilda dom for och raggade resten av kvällen, haha så det blev aldrig någon krog för oss men jag tyckte att kvällen blev riktigt trevlig ändå..


I dag vid ett gick jag ner på pizzerian med matilda och lisa och åt frukost/lunch, haha alla tre var helt död. Vi satt och pratade om allt som hade hänt igår och vad sjuka saker vi hade haft för oss haha ;)

Sen gick vi hem och då träffade jag emelie så stog och pratade lite med hon en stund och sen gick jag hem och la mig i ett varmt bad!

Blir bara lugnt ikväll, börjar jobba klockan sju i morgon bitti.

Men nu ska jag äta mat. Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards