Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Linda Källberg - 18 maj 2008 11:44

Tänkte skriva lite om helgen :)


I fredags var jag på bio med matilda. Vi såg what happens in vegas och den var riktigt bra. Och fy fan vad vi åt haha vi åt en varsin stor chips också hade vi en varsin godis påse och en dricka, jag trodde min mage skulle spricka haha vart så jäkla mätt ;P Tack för en super mysig kväll stumpan <3


Igår jobbade jag från tolv till fem. Sen gick jag hem och duschade och fixade mig och sen kom lisa, matilda och jenny hit. Vi satt och drack lite vin och hade trevligt. Men jenny kände sig inte så pigg, hon hade feber lill stackarn så hon gick hem. Och då gick vi ner till ok för att vi kom på att vi var sugen på en korv haha! Sen gick vi hem till lisa och fortsatte att förfesta lite och då kom lisas brorsa och johan och gjorde oss sällskap.

Efter en stund gick vi ner till bk och där träffade vi hur mycket folk som helst. Kring två tiden kom joel och hämtade mig och matilda. Skjutsade matilda till dasse och sen for jag och joel hem till han och sov :)

Klev upp rätt så tidigt i morse för att han skulle åka och fixa lite inför matchen som han har i dag.

Nu har jag nyss fikat och pratat med matilda i telefon. Tänkte gå upp och lägga mig i badet ett tag och sen tror jag att jag måste städa i min garderob, allt ligger höller om böller där inne nu.

Börjar jobba vid fyra, trååk men men snart kommer löningen ;)

Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards