Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Linda Källberg - 25 maj 2008 13:04

Har inte kunnat skrivit någonting pga att datorn hemma är helt cp, har fått nå virus igen!

Men i torsdags kväll var jag hos joel och kollade på film med han och gurra :) Jag sov över där, och i fredags morse när joel skulle åka till jobbet skjutsade han hem mig så då hoppade jag in duschen och fixade mig inför skolan. Dagen var ganska skön, slutade vid ett och då blev det en sväng på stan med matilda och malin.

Sen var jag bara hemma hela kvällen och kollade på tv med mammsen och käkade en massa godis och kladdkaka.


Igår vid fyra tiden ringde sandra och frågade om jag och matilda ville gå som modell på olearys. Men då skulle man vara där fem för att bli sminkad och så, och det skulle vi aldrig ha hunnit med. Vi hade varken ätit eller duschat då, så det var synd att det blev så knappt med tiden. Men det kommer säkert fler tåg!

Syrran, micke, melwin och mormor var hos oss på middag. Vi grillade och åt en massa efterrätt, hur mysigt som helst. Sen vid halv sju kom matilda till mig, då började vi dricka lite och hade en egen lite förfest. Kring tio gick vi till köpmangatan på en annan förfest men vi blev inte där så länge. Sandra ringde och sa att hon hade skrivit upp oss på viplistan in till olearys, så självklart så gick vi dit! Och aa haha jag har inte så mycket att säga om kvällen men matilda och jag hade skit kul iaf ;)

När klockan var två betsämde vi oss för att gå, så matilda gick hem till södermalm och jag gick hem till joel och myste med han :)


Vi klev upp tio i morse och då skjutsade han hem mig, sötis :) Hann i stort sätt bara hem och vända, för då skulle vi åka till mormor och äta tårta och fira att det är morsdag. Så nu sitter jag här, passar på att låna hennes dator lite också. Blir väl här ett bra tag och sen måste jag hem och plugga på prov som jag har i morgon. Så jävla tärt att plugga på en söndag, men känns lite peppande ändå för att det är mitt sista prov för den här terminen :)

Jag skulle igentligen ha jobbat i dag, men jag är så jäkla hes så det skulle aldrig gå att sitta och ringa. Haha fy fan, jag fattar inte varför jag jämt tappar min röst när jag är förskyld :S

Aja jag får väl skylla mig själv igentligen eftersom jag har tränat så mycket som jag gjort även fast jag varit sjuk, men man är ju tjurig och tror att det inte ska vara några problem ;P


Nu ska jag gå och vara lite social med släkten. Puss på er :)




Ovido - Quiz & Flashcards