Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Linda Källberg - 8 maj 2008 11:48

Har sovit dåligt i natt med, vet inte vad det beror på men det är omöjligt att somna på kvällarna. Fick hetts i natt när jag såg att klockan var tre och jag fortfarande var vaken, också var det hur varmt som helst i mitt rum så var tvungen att öppna fönstret men då störde jag mig på att fåglarna kvittrade haha less!

Så jag var tvungen att stanna hemma i dag, skulle aldrig orkat gå till skolan med typ 3 timmars sömn ;/ Men vi slutade vid elva i dag så jag missade inte så mycket ändå..

Mamma har ledig dag i dag så vi har varit nere och solat en sväng och nu är vi hemma hos syrran och hälsar på. Var hur längesen som helst jag träffade melwin, han har blivit jätte stor. Nu kan han sitta och gräppa saker själv, hur kul som helst :) Jag vill också ha en bebis att gosa och busa med på dagarna, hihii tänk vad mysigt.


När jag kommer hem måste jag plugga på prov som jag har i morgon och ikväll ska jag träna. Är brädpass i kväll, ska bli grymt skönt!

Men nu har syrran dukat fram en massa gofika så nu måste jag gå ;)

Puss på er!


Ovido - Quiz & Flashcards