Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Linda Källberg - 29 maj 2008 19:01

I morse på svenskan gjorde jag klart artikeln och sen på småföretagande satt vi mest bara och pratade. Slutde vid tio och då tömde jag och matilda vårat skåp och lämnade igen alla böcker. Sen gick vi, malin, jocke och johan in till stan. Satt oss på en bänk och åt jordgubbar :)

När klockan var halv ett for hela klassen ut till coop furum i birsta för att vi skulle på nå slags "besök" där och lyssna på butikssäljaren om hur dom har byggt upp butiken osv..

När det var klart var vi svin hungriga så jag, matilda och malin satt oss på charm och åt :) Lisa kom ut till oss också och då gick vi och shoppade lite. Jag köpte en topp, ett linne, en body butter ifrån body shop, shampo och duschkräm som jag ska ha med till spanien.

Vi tog fem bussen hem och då när vi kom till navet så gick jag och lisa in till spelbutiken och köpte oss en varsin glass, haha jag hade varit sugen på det hela dan ;P Vi satt oss på torget och myste lite i solen ett tag innan vi vandrade hemåt.

Nu ska jag gå upp och plocka ihop lite på rummet och sen får jag se vad jag hittar på!  Puss :D


Ovido - Quiz & Flashcards