Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Linda Källberg - 9 maj 2008 18:43

I morse klev jag upp vid sex och duschade och så, kollade lite på provet och sen gick jag och mötte matilda. Hade engelska första timmen och sen idrott. Då gick jag, malin och matilda på en prommenad. Var hur varmt och skönt som helst ute, kunde till och med gå i linne :)

Efter lunch hade vi arbetsmiljö & säkerhet och sen skrev vi provet i praktisk marknadsföring b, blev ett vg så det känns bra!


Igår så kom mamma på att hon ville tapetsera om i köket, så hon for och köpte tapeter och grejer och sen rev vi ut typ allt i köket. Och i dag när jag kom hem stog hon och mormor och tapetserade haha snacka om att det gick fort. Men det är typiskt mamma, får hon för sig nått så ska de ske på en gång :P

Nu har jag nyss ätit grillat också hade mamma gjort friterad banan med glass till efterrätt så nu är jag propp mätt kan jag lova ;)

Hade tänkt gå på lyset ikväll men är så sjukt trött så det får bli utgång i morgon i stället! :)

Men nu ska jag gå, puss




Ovido - Quiz & Flashcards