Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Linda Källberg - 15 maj 2008 15:26

I dag har jag jobbat på riktigt bra. Först på svenskan skrev jag klart om Shakespear och sen skrev jag provet i småföretagande haha jag satt kvar längst av alla, blev typ en och en halv timme :O Tror jag aldrig ha suttit så länge på ett prov förutom när det har varit nationella. Kändes riktigt bra iaf när jag var klar :)

Sen sista lektionen fick vi gå hem om vi ville men jag, matilda, malin och tilda stannade kvar och gjorde klart arbetshäftet i praktisk marknadsföring.  Och jag kan ju säga att det var inte lite vi skrev, matilda fick till och med en blåsa på fingret av allt skrivande haha och då har man jobbat på bra ;P


Ikväll blir det träning och sen ska jag följa med matilda till jenny och hälsa på hon och kissarna :)

Men nu ska jag gå, puss!



Ovido - Quiz & Flashcards