Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Linda Källberg - 2 maj 2008 13:56

Igår kväll var jag bara hemma och tog det lugnt. Bakade blåbärspaj och kollade på film :)

Maja (matildas lilla syster) frågade om hon fick gå ut med flisan, så hon och matilda kom hit och hämtade hon. Haha skit sött, och jag tror flisan blev jätte glad av att få vara ute och busa med dom :D


I morse vaknade jag en kvart innan jag skulle gå ner till bussen så det blev hyffsat stressigt, jag hann bara klä på mig, borsta tänderna och måla på lite mascara och sen fick jag springa ner haha hua och jag som måste äta frukost på morgonen. Och inte vågade jag ta något att äta på jobbet heller, första dagen och allt haha. Men sen halv elva då var det personal fika så då proppade jag i mig en massa mackor :P

Det gick jätte bra att jobba, chefen skulle ringa mig så får se då om jag fick jobbet eller ej..

Fick sluta tolv i dag eftersom det var en inskolningsdag och då kom mamma och elin och hämtade mig så jag slapp ta bussen hem.

Nu ska jag gå upp och ta mig nått att äta och sen ska jag lägga mig i badet!

Ikväll blir det nog filmkväll hos matilda :) PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards